Du er her:
  • Medlemskap
  • Medlemskap i Modum kunstforening:

Medlemskapet koster nå 200 kr pr år. Man kan melde seg inn ved å ta kontakt med Kunstforeningens kasserer eller leder, eller man kan melde seg direkte inn ved å besøke en av våre utstillinger.

Vi har 102 betalte medlemmer, men ønsker oss mange flere. Medlemskapet er tilgjengelig for alle som vil støtte foreningens formål. Det er gratis inngang på alle utstillingene, og som medlem i Kunstforeningen får du tilsendt innbydelse til åpningen av hver utstilling. Du er også med i trekningen av ett bilde hvert år av Kunstnere som har hatt utstilling i Modum Kunstforening.

Ett av Kunstforeningens formål er å arrangere salgsutstillinger.  Modum Kunstforening arrangerer vanligvis 4 utstillinger i året av profesjonelle kunstnere og kunsthåndverkere.  Foreningen kjøper inn kunst fra utstillingene.

En av oppgavene til Kunstforeningen er formidling av kunst. Billedsamlingen lånes eller leies ut til institusjoner, skoler og bedrifter.

Nytt fra Modum Kunstforening

Levert av WebSite AS